Håndværkernøglen udgives af:
E.J. Reklame ApS
Fjordager 44
Gevninge
4000 Roskilde
Tlf. 46 59 75 10
Mail: Info@ej-reklame.dk
www.håndværkernøglen.dk
Håndværkernøglen.dk er en dansk online platform, der forbinder brugere med lokale håndværkere i deres område. Formålet er at gøre det nemt og hurtigt at finde pålidelige fagfolk til forskellige typer af opgaver, hvad enten det drejer sig om VVS-arbejde, elektrikeropgaver, tømrerarbejde eller andre håndværksrelaterede tjenester.
Platformen tilbyder en brugervenlig søgefunktion, hvor man kan vælge sin kommune eller by samt den ønskede faggruppe. Dette giver en oversigt over relevante håndværkere i nærheden, komplet med detaljerede profiler og kontaktinformationer. Håndværkernøglen.dk dækker et bredt spektrum af faggrupper, herunder anlægsgartnere, autoværksteder, blikkenslagere, brolæggere, murere, malere og mange flere. Dette sikrer, at brugerne kan finde den rette ekspertise til deres specifikke behov
Eric Jernberg - Indehaver mobil 2811 8310
Hanne Jensen - Mediekonsulent Sjælland mobil 2844 8309
Camilla Jernberg - Mediekonsulent Sjælland mobil 2893 9230
Linda Jensen - Bogholderi tlf. 4659 7510
Christian Heidemann - Grafiker tlf. 4659 7510
Udvikler af håndværkernøglen Jon Saalbach mail jon@saalbach.dk se mere her: saalbach
Jon har spillet en afgørende rolle i udviklingen af vores platform. Med dyb ekspertise i .NET, Umbraco og API-integrationer har han leveret en stabil, skalerbar og intuitiv løsning.
Hans professionelle tilgang, hurtige leverancer og tekniske indsigt er i absolut topklasse!
Teknisk seo optimering Thomas Rosenstand, er medstifter af Concept Interest, Danmarks ældste SEO-bureau, etableret i 1998.
Thomas Rosenstand, en anerkendt ekspert inden for søgemaskineoptimering (SEO), har ydet betydelig bistand til håndværkernøglen.dk med fokus på søgeordsoptimering. Gennem sin mangeårige erfaring har han analyseret og identificeret relevante søgeord, der matcher både brugernes søgeadfærd og hjemmesidens indhold. Denne målrettede tilgang har forbedret sidens synlighed på søgemaskiner som Google, hvilket har resulteret i øget trafik og bedre placeringer i søgeresultaterne. Thomas' strategiske arbejde med søgeordsoptimering har dermed styrket håndværkernøglens online tilstedeværelse og gjort det lettere for potentielle kunder at finde de ønskede håndværkerydelser.